پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215400
شرط عجيب عاليشاه براي ماندن در پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/04/14 07:52:46
نمایش : 1454
انتخاب وحيد اميري به عنوان مهاجم پرسپوليس و جانشين طارمي در حالي صورت گرفت که پيش‌بيني مي‌شد اين پست به اميدعاليشاه برسد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، انتخاب وحيد اميري به عنوان مهاجم پرسپوليس و جانشين طارمي در حالي صورت گرفت که پيش‌بيني مي‌شد اين پست به اميدعاليشاه برسد. بازيکني که در نيم فصل اول هم چنين وظيفه‌اي داشت و با بازي به عنوان مهاجم بيگانه نبود. اما شنيده مي‌شود که يکي از شروط عاليشاه براي تمديد قرارداد همين بوده که اين اتفاق نيفتد! در فصل گذشته و زماني که عاليشاه مهاجم بود در چند بازي که او موقعيت‌هاي خوبي را از دست داد مورد اعتراض برانکو و هم‌تيمي‌هايش قرار گرفت.

 

در نهايت اين اتفاق در بازي با سايپا باعث شد او عصباني شود و از اين انتقادات ناراحت شده و در رختکن واکنش  نشان بدهد. بعد از اين اتفاقات او در مذاکراتش با پرسپوليس براي تمديد قرارداد شرط کرده بود که ديگر به عنوان مهاجم بازي نکند. همين شرط هم باعث شد تا کار برانکو سخت‌تر شده و مجبور شود از ميان ساسان انصاري و وحيد اميري يکي را به عنوان مهاجم انتخاب کند. وحيد اميري فصل گذشته 5گل زده و سه پاس گل داده.

منبع:خبر ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html